Ақмола облысы білім басқармасының  Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз»  балабақшасы МКҚК
ГККП детский сад «Жулдыз» города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтастық бойынша жұмысты талдау

Мектеп пен балабақшаның білім беру міндеттерінің кешенін іске асыруға бағытталған, оның негізгі екі мақсаты бар – мектеп жасына дейінгі баланы мектепке дайындау және бастауыш мектепте оның әрі қарай белсенді оқуын жалғастыру. Балабақша мен мектептің сабақтастығы, бір жағынан, балалардың мектепте оқу талаптарына сай жалпы даму мен тәрбие деңгейімен мектепке көшуін, басқа жағынан – мектептің мектепке дейінгі балалар меңгерген білімге, машықтарға, дағдыларға сүйенуін, оларды оқушыны ары қарай жан-жақты дамыту үшін белсенді қолдануды қарастырады. 2020-2021 оқу жылында балабақшаның мектепалды даярлық  топтарында барлығы 89 тәрбиеленуші бар, оның ішінде 52 ұл және 37 қыз 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың жасы. 2020-2021 оқу жылында сабақтастық бойынша жұмыс жалғасуда. Мектепалды  топ балаларын мектепте оқытуға дайындау бойынша балабақша мен мектеп ынтымақтастығының бірлескен жоспары әзірленді.: Шектеулерге байланысты пандемияға байланысты барлық іс-шаралар ZOOM, ватцап платформасында өтеді 03.02.2021 әдіскерлер мен оқу меңгерушілерінің онлайн жиналысы өтті. Әріптестер ZOOM платформасында "мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы - мектеп өміріне сәтті бейімделудің шарты" тақырыбына семинар жоспарлады. Әріптестер ZOOM платформасында "мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы - мектеп өміріне сәтті бейімделудің шарты" тақырыбына семинар жоспарлады. Оқу жылының басында педагогтер, тәрбиешілер және бастауыш сынып мұғалімдері мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасымен "өтпелі" тақырыптар бойынша перспективалық жоспарлаумен, оқушылардың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарларымен танысты. Әріптестер сабақтастықты сақтау мақсатында онлайн режимде оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыс тәжірибесімен алмасады. Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларын мониторинг жасау бірыңғай жүйесін, бастапқы, аралық және қорытынды күтілетін нәтижелерін зерделедік.

Балалармен жұмыс. Жыл бойы балалармен жұмыс мектеп жасына дейінгі балаларды "Мектеп" ұғымымен таныстыруға бағытталды. Балалар білді: Мектеп дегеніміз не? неге мектепке бару керек? бұл кім – мұғалім? сабақ дегеніміз не? және т. б. балалардың тұрақты қызығушылығын сақтау үшін біз әртүрлі жұмыс түрлерін қолдандық:

- мектеп туралы әңгіме.

- "мектеп" картинасын және мектеп тақырыбындағы суреттерді қарау.

- мектепке виртуалды саяхат. Бұл экскурсиялар біздің оқушыларымыздың қуаныш пен мектепте оқуға деген ықыласын тудырды.

- мектеп өмірі туралы балалармен  көркем әдебиетін оқу және талдау,

 - өлең, тақпақтарды  жаттау.

- мақал-мәтелдермен танысу.

 - мектепке керек-жарақтарын қарастыру және олар туралы жұмбақтар жасыру

. – мектеп  тақырыбындағы ауызша және дидактикалық ойындар.

 - "Мектеп" сюжеттік-рөлдік ойыны»

Бұл жұмыстың нәтижесі мектеп жасына дейінгі балаларда мектепке деген қызығушылықтың, оқуға деген ынтаның пайда болуы, мектепке, мұғалімге деген оң көзқарас қалыптасты. Балаларды мектепке сәтті дайындау үшін біз математика, сауат ашу негіздері бойынша дәптерлерде жеке жұмыс жасаймыз, балаларды қағаз бетіне бағыттауға, бас әріптер мен сандарды жазуға, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөздерді буындарға бөлуге және т.б. үйретеміз.

Ата-аналарымен жұмыс.  Мектепалды топтарының ата-аналарымен жыл бойы балаларды мектепке дайындау мәселелері бойынша бағытталған. Тәрбиешілер ата-аналарға баланың үлгерімі туралы үнемі хабарлайды, қосымша жұмыс істеуге ұсынады.. Сайтта, чат, инстаграмда ата-аналарға келесі тақырыптар бойынша кеңес берілді: "Баланы мектепке бейімдеу қиындықтары және оларды жеңу жолдары", "Мектепке дайындық дегеніміз не?", "Болашақ бірінші сынып оқушысының портреті", жадынамалар Оқу жылының басында ата-аналар жиналысы өтті, онда мектепалды топтардың ата-аналарын оқу жылына арналған тәрбие-білім беру жұмысымен таныстырды. 

Қорытынды: осы бағыттағы бірлескен  сабақтастық жұмыс бала мен ата-аналарға мектеп жағдайларына сәтті бейімделуге мүмкіндік береді.


Текст