2025 жылғы 24 қарашада өткен №2 педагогикалық кеңес туралы ақпарат
Өткізу формасы: іскерлік ойын
Қатысқандар: 30 педагог
Қатыспағандар: 3 педагог
Тақырыбы: «Балалардың коммуникативтік, мәдени-эстетикалық дағдыларын дамыту және қазақ тілін үйренуде олардың бастамашылдығы мен дербестігін қолдау»
Мақсаты: әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тілдік қабілеттерін дамыту.
Күн тәртібіндегі негізгі мәселелер
1.№1 педагогикалық кеңестің шешімдерінің орындалуын талдау.
2.«Білгіштер мен данышпандар» атты іскерлік ойын.
3.Ересек және мектепалды топтардағы ертегілерді театрландыру бойынша ашық көрсетілімдердің қорытындылары. Сондай-ақ 17–19 қараша аралығында өткізілген театрландырылған көрсетілімдер мен «Үздік Ата-аналар бұрышы» байқауының қорытындылары.
4.Қазақ тілін сөйлеу тәжірибесіне, өлең оқу, ән айту, диалогтар, әңгімелесу, ойындарға кіріктірудің практикалық әдістері (Абишева Г.Е.).
5.Тілдік дағдыларды дамыту бойынша тәжірибеде қолданылатын әдістер (Калина А.С.).
Кеңес барысы
1. Алдыңғы кеңес шешімдерінің орындалуы
Бөбекжай меңгерушісі Ержанова А.Г. жылдық жоспардың іс-шаралары жүйелі және уақытылы орындалып жатқанын атап өтті. Аттестациядан өтетін педагогтар тізімі бекітілген, әдістемелік оқыту жұмыстары мен ашық көрсетілімдер жүргізілуде. №8, №12 және №3 топтарда «Тілге бойлау» жобасы бекітілген жоспар бойынша жалғасуда.
2. Іскерлік ойын «Білгіштер мен данышпандар»
Педагогикалық кеңес аясында іскерлік ойын Абдрахманова А.М. жетекшілігімен өткізілді.
Мақсаты: педагогтардың кәсіби белсенділігін арттыру, әдістемелік құзыреттілігін нығайту, инновациялық әдістерге қызығушылығын көтеру және командалық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Міндеттері: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға арналған заманауи әдістер бойынша білімді жаңарту;
әдістемелік тәсілдерді тәжірибеде қолдану қабілетін дамыту;
педагогтардың шығармашылық әлеуетін белсендіру;
тәжірибе алмасуға қолайлы интерактивті орта қалыптастыру.
Абдрахманова А.М. бірнеше тақырыптық бөлімдерге бөлінген сұрақтар мен тәжірибелік тапсырмалар дайындады. Педагогтар командаларға бөлініп, интеллектуалдық викторина форматындағы ойын алаңына тартылды.
Қатысушыларға ұсынылған тапсырмалар: педагогикалық технологиялар бойынша білімдерін тексеру; педагогикалық жағдаяттарды талдау;
сөйлеу және коммуникативтік дағдыларды дамытуға арналған тиімді әдістерді таңдау; қазақ тілін дамытуға бағытталған шығармашылық мини-тапсырмаларды орындау. Ойын белсенді және жағымды атмосферада өтті. Педагогтер жоғары деңгейдегі кәсіби дайындық пен қызығушылық танытты. Мұндай форматтағы жұмыстардың мотивацияны арттырудағы және командалық рухты күшейтудегі маңызы атап өтілді. Алынған тәжірибе мен идеялар педагогтардың практикалық жұмысына енгізіледі. Ойын педагогтардың кәсіби көкжиегін кеңейтуде және шығармашылық ізденісті ынталандыруда нәтижелі құрал болды.
3. Театрландырылған көрсетілімдер мен «Үздік Ата-аналар бұрышы» байқауының қорытындылары Ашық көрсетілімдер мен байқау нәтижелері талқыланып, әр топтың жұмысы сарапталды.
4. Қазақ тілін оқыту бойынша тәжірибе (Абишева Г.Е.)
Қазақ тілі педагогы Абишева Г.Е. өлең, диалог, ойын және театрландыру элементтерін қолдану арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру тәжірибесін ұсынды. Өз жұмысынан фото, видео материалдар мен Instagram беттерін көрсетті.
5. Тәжірибелік әдістер (Калина А.С.)
Ересек топ тәрбиешісі Калина А.С. қазақ тілін күнделікті білім беру үдерісіне енгізу, сөздік қорды байыту және байланыстырып сөйлеуді дамытуға арналған тиімді әдістерімен бөлісті. Тәрбиеші өзінің тәжірибесінен видеоматериал көрсетті.
Қосымша ақпарат
Меңгеруші Ержанова А.Г. педагогтарды Қазақстан педагогтарының аттестациялау үдерісін автоматтандыруға арналған «Ұстаз» платформасының мүмкіндіктерімен таныстырды.
Педагогикалық кеңестің шешімі
Балалардың театрландырылған-ойын тәжірибесін кеңейту жұмысын жалғастыру, қазақ тілін үйренуге қолайлы тілдік орта қалыптастыру.
Театрландырылған іс-әрекет орталықтарын материалдармен, жабдықтармен және эмоционалдық-тілдік дамуға ықпал ететін әдебиеттермен толықтыру.
Педагогтардың театрландыру арқылы сөйлеуді дамыту жөніндегі әдістемелік әдебиеттерді меңгеру деңгейін арттыру (ГОСО талаптарына сәйкес).

