Біздің балабақша № 17 мектеп- гимназиямен бірнеше жыл бойы сабақтастық жүргізіп келеді. Бұл жұмыс жай ғана жүріп жатқан жоқ, жоғары нәтижелер береді, бұл оның қажеттілігін көрсетеді.
Мектепке дейiнгi және мектептегi бiлiм беру сатылары арасындағы сабақтастық балаларды оқуға дайындау ретiнде ғана түсiнiлмеуi тиiс. Балаларды мектепке көшіруді неғұрлым жұмсақ ету қажет, мұғалімдер мектепке дейінгі мекемедегі жұмыс формаларымен және әдістерімен мұқият танысып, бірінші сынып оқушыларына жаңа жағдайларға тез бейімделуге көмектесуі тиіс.
Мектепке дейінгі мекемеде де, мектепте де білім беру-тәрбие процесі баланың жеке тұлғасының қалыптасуына бағынуы тиіс: оның құзыреттілігін, креативтілігін, дербестігін, жауапкершілігін, еріктілігін, өзін-өзі сезінуі мен өзін-өзі бағалауын, мінез-құлық бостандығы мен қауіпсіздігін дамыту.
Демек, бала бақша мен мектеп арасындағы сабақтастықтың негізі мыналар болып табылады: құмарлықты дамыту; шығармашылық міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту; баланың интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған шығармашылық қиялды қалыптастыру; коммуникативтілікті дамыту (ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасай білу).
Жоспарға сәйкес сабақтастық аясында № 17 орта мектеп – гимназия педагогтарымен бастауыш сынып мұғалімдері Сағнаева Аида Ақылбекқызымен, Мунайдарова Айтжан Балтабаевнамен кездесу ұйымдастырылды, мұғалімдер балалардың мектепке дайындығының мазмұнымен бөлісті, нақты түсіндірмелер берілді